czwartek, 7 maja 2015

WAŻNE! Od was zależy czy coś się jeszcze tutaj pojawi.

Jeżeli są tutaj osoby, którym zależy na tym opowiadaniu to proszę odezwijcie się w komentarzu. Zapewnie wiecie o całej dzisiejszej dramie na tt. Zawiodłam się na człowieku, któremu bezgranicznie ufałam i wierzyłam. Myślałam, że naprawdę nas kocha i 1D oraz Directioners coś dla niego znaczą. Tak bardzo chciałam doprowadzić tego bloga do końca, ale nie wiem czy dam radę... Dlatego proszę was, jeśli nadal chcecie to czytać, napiszcie w komentarzu. Wolałabym tego nie kontynuować, ale jeśli dużo osób chce to się zmuszę i to zrobię. Nie lubię zawodzić ludzi... Niestety mój idol to zrobił i mogę go bez jakiegokolwiek dylematu nazwać parszywym, zakłamanym chujem :) Pierdol się, Malik. Nigdy nie sądziłam, że złamane serce da się jeszcze bardziej złamać. Dzięki, ex-idolu.

11 komentarzy:

  1. TEZ JESTEM MEGA ZAWIEDZIONA TYM PARSZYWYM CHUJEM ALE MAM SENTYMENT DO TEGO FF WIEC BYLOBY MILO JAKBYS NADAL TLUMACZYLA,JESTEM CIEKAWA JAK SIE SKONCZY
    ILE MA W ORIGINALE ROZDZIALOW?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 77 + epilog, który jest najlepszy w całym opowiadaniu, jakby tylko zamienić Zayna na kogoś innego.

      Usuń
  2. Dokoncz to opowiadanie, jest super...a co do zachiwania naszego ex-idola to pozostawiam to bez komentarza

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym doczytać do opowiadanie! a co zrobić bo nawet nie wiem? :) co sie dzieje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciala przeczytac to opowiadaniu po polsku :) jest wciagajace i je uwielbiam ♥♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli zayn nie czuł się dobrze w 1D i był w nim tylko dla nas. Dla directionerek. Dla jego fanek. I postanowił odejsc. To ja jak najbardziej uszanowuje jego decyzje ty tez powinnas :* I nigdy nie pomyslalbym zeby zamienić naszego bohatera na kogoś innego niż zayna. Opowiadanie dokończ :* nie poddawaj się :) jeśli naprawdę kochasz tego zayna malik to dasz rade :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nie przejmuj się Malikem. To opowiadanie jest super, nie kończ go. UWIELBIAM JE ♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli naprawdę nie chcesz kontynuować tego tłumaczenia to nie mogę Cię do tego zmusić, ale nie ukrywam, że bardzo mi zależy, żeby poznać tę historię do końca...
    Co do Zayn'a to ja należę do tej niestety nielicznej grupy, która zostanie z Zayn'em co by się nie działo. Też bardzo się zawiodłam i poczułam się jakby ktoś dał mi w twarz, ale on zbyt wiele dla mnie znaczy. W dodatku nie chcę nikogo usprawiedliwiać, ale szczerze mówiąc wcale nie zdziwiłabym się gdyby to była zaplanowana akcja... Nie wiem jak wcześniej pisałam ja nie umiem go skreślić i serce mi pęka jak patrzę jakie okropne rzeczy wypisują na niego na tt i jeszcze ten żałosny podział, ja rozumiem, że zrobił źle, ale nie zasłużył sobie na to co teraz się dzieje, bo on nigdy nas nie wyzywał i nie gnoił przez to jakiego wyznania jesteśmy i jaką religię wyznajemy...
    Także wracając do ff to nie będę Cię zmuszać, ale byłoby fajnie, jakby udało Ci się to skończyć ;)
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  8. nie kończ opowiadania ! jest boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również szanuję Twoje uczucia. Ani ja, ani nikt inny nie ma prawa zmuszać się do kontynuowania tego opowiadania, lecz jestem niesamowicie mocno ciekawa dalszej historii. Jeśli naprawdę będziesz się źle czuła, to ja proponuję zaprzestanie tłumaczenia i skrócenia opowiadania i dążeniu do końca po swojemu.
    Mam na myśli to, że nie jest to estetyczne i fajne zostawiać opowiadanie tak o sobie., ponieważ, moim zdaniem, gdy kiedyś ktoś będzie szukał czegoś fajnego o takiej tematyce i natknie się na Twoje opowiadanie, zobaczy ilość rozdziałów i kiedy dojdzie do końca, w którym tak nagle się urywa to będzie miał mieszane uczucia. Sama miałam wiele takich przypadków i nie wspominam ich dobrze.
    Uważam, że opowiadanie jest świetne.
    Trzymaj się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę po tylu latach mówisz o Zayn'ie TAKIE rzeczy?!? Po głupim tweecie skreślasz to wszystko co zrobił dla fanów?!? Niedawno wszyscy płakali, bo Zayn odszedł z zespołu, a teraz go wyzywacie?!? Naprawde bardzo dojrzale!! A wina leży tak samo po stronie Zayn'a i Naughty'iego Boy'a jak i Louis'ego!! Nikt z nas nie wie co dzieje się za zamkniętymi drzwiami, więc nie mamy prawa nikogo osądzać! A opowiadania noe będę już czytać, ale nie dlatego, bo jestem "obrażona" na Zayn'a, tylko dlatego jaki tłumaczka opowiadania ma stosunek do jego głównego bohatera! Prawdopodobnie sama je przetłumacze dla siebie!
    Bez pozdrowień!!!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy